Vipul's Razor, Pyzor a sukromie?

Neděle Červen 1 22:48:16 CEST 2003

On Sun, Jun 01, 2003 at 06:42:55PM +0000, Stanislav Meduna wrote:
> Ahojte,
cau

> vidite niekto do toho, ako systemy typu Razor alebo Pyzor
> vytvaraju signatury mailov, ktore potom kontroluju proti
> databaze spamov?
>
> Konecne sa mi totiz podarilo presvedcit vo firme systemakov,
> ze by bolo fajn nainstalovat spamassassin (pochopitelne to
> dopadlo sposobom "no ked to urobis, tak dobre" :-)). Doma
> mi funguje vyborne a testy Razor a Pyzor jeho efektivnost
> vyrazne zvysuju. Akurat mam blby pocit posielat niekam
> data pochadzajuce z firemnej posty...
Aha, jasne.

Viem, ze razor v1 jednoducho rata checksumu body (nieco ako md5), lenze tie
svine spammerske tam potom zacali pridavat nahodny string. Takze vznikol razor
v2, ktory neviem presne ako funguje, ale mari sa mi, ze som pocul, ze pocita
checksumu nahodnych casti.

Yo a pyzor je jednoduche implementacia razor protokolu v pythone, pokial viem.
Nepouzivam.

> Dokumentacia hovori vagne o "digital signature", "hash" a.p.
> ethereal ziadne cleartext fragmenty posty neukazal, ale to
> o nicom nehovori. Kym sa pustim do zdrojakov, tak by ma
> zaujimalo, ci uz sa tym niekto nezaoberal.
Nie nejak podrobne. BTW tiez som to kedysi kukal cez ethereal.

> Zdravi
>                                        Stano
Bye,

               Dudes! May the Open Source be with you.