Vipul's Razor, Pyzor a sukromie?

"Mira Tempír" <mira-list na cekit.cz>" na morticia.kit.vslib.cz "Mira Tempír" <mira-list na cekit.cz>" na morticia.kit.vslib.cz
Pondělí Červen 2 02:04:07 CEST 2003

V Sun, 01 Jun 2003 18:42:55 +0000, Stanislav Meduna napsal(a):

> Ahojte,
>
> vidite niekto do toho, ako systemy typu Razor alebo Pyzor
> vytvaraju signatury mailov, ktore potom kontroluju proti
> databaze spamov?
>
> Konecne sa mi totiz podarilo presvedcit vo firme systemakov,
> ze by bolo fajn nainstalovat spamassassin (pochopitelne to
> dopadlo sposobom "no ked to urobis, tak dobre" :-)). Doma
> mi funguje vyborne a testy Razor a Pyzor jeho efektivnost
> vyrazne zvysuju. Akurat mam blby pocit posielat niekam
> data pochadzajuce z firemnej posty...

zdravim!
IMHO vyzradite asi tolik jako ja, kdyz reknu, ze hash meho hesla
je $1$xV2FG.Jz$2LpB6/28OWqMAQmmceGDK0
cili cast informace tam je - v "konecnem" case je mozne zjistit
se slusnou pravdepodobnosti, co v tom mailu bylo (tech moznosti
je docela dost, ale zas staci testovat jen ty "rozumne".

Sam to nepouzivam, na zahranicni spam to ani moc nepotrebuju (tam
je spamassassin dostatecny), na ten domaci mi chybi dobra pravidla
do spamassassinu. Zatim jsem zkousel vytvorit jen cvicne par pravidel
podle me skromne databaze (zatim asi 400 cesky psanych spamu) ...
a nejaky smysl udelat to poradne by to myslim melo (kdybych na to nasel
dost casu) ... hmm :(

Pokud byste mi v tom chteli pomoct, uvitam vas "spam" na adrese
mira-spam-cs na cekit.cz. Prosim ale jen cesky psany (na pravidlech pro
anglicky psany spam pracuje dost lidi). Ozvete se prosim, pokud by na
tomto uz nekdo pracoval at to nedelam zbytecne.

Diky a hezky den

Mira Tempír