zvuk na sis746 AC97 2.2 - funguje ale neni nic slyset na vystupu

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Pondělí Červen 2 07:50:40 CEST 2003

Dne ne 1. června 2003 19:13 jste napsal(a):
> Tak jsem o krok dále :o)
> V soucasnem RH9 proste jeste neni asi podpora cmi9739.

Není ale mě to hraje s i810_audio kromě problému s mixákem.

Ale taky vyskouším ten nový ovladač co to udělá - doteď jsem neměl potřebu to
používat. :-)

> z http://www.opensound.com/linux-x86.html
> jsem stahnul 40kB zdojak driveru pro cmi9739 a uz hraju z konzole ale ne z

|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |