zvuk na sis746 AC97 2.2 - funguje ale neni nic slyset na vystupu

ondrakr ondrakr na volny.cz
Pondělí Červen 2 18:52:28 CEST 2003

Dne po 2. června 2003 07:50 jste napsal(a):

> Není ale mě to hraje s i810_audio kromě problému s mixákem.
>
> Ale taky vyskouším ten nový ovladač co to udělá - doteď jsem neměl potřebu
> to používat. :-)

Me RH9 zahral jen pri instalaci ten zkusebni svuk a pak uz nic. Je to asi
jeste pomerne novej cip tak tam neni primo podporovanej. Hlavni je ze
existuje zpusob jak ho rozchodit :o). Jinak se v mem pripade jedna o desku
ECS L7S7A2 = za malo penez docela hodne muzuky :@))