kodovanie win1250 v xmms

Martin 'uggae' Homola uggae na mail.muni.cz
Pondělí Červen 2 08:08:11 CEST 2003

No, je to sice prasarna a neviem celkom ako to funguje
(prekodovava sporne znaky priamo pri zobrazovani?)
ale zatial je to jedine funkcne riesenie.

Ako elegantne riesenie mi to rozhodne nepripada,
budem sa este pokusat to vyriesit nejako s tymi fontami.
Blizia sa prazdniny, bude trocha casu, snad preluskam
tu X dokumentaciu a bude mi to jasnejsie.
Inak nic rozumneho som nevygooglil.

Takze by som Vas poprosil o ten patch. Ak je to male (do 200K),
poslite mi to priamo na mejl, alebo tu postnite link,
mozno on bude mat zaujem viac ludi. Myslite, ze to bude
fungovat aj na verziu 1.2.7 ?

Dik.

uggae