kodovanie win1250 v xmms

Ladislav Vaiz ziav na adela.fel.zcu.cz
Čtvrtek Červen 5 13:50:42 CEST 2003

DD,

patche jsou ke stazeni na http://adela.fel.zcu.cz/~ziav/patches/
Pro ty, kteri nesledovali thread: jde o patche pro xmms a mplayer, ktere
prekoduji MP3 tagy/titulky tak, ze funguji spravne kodovani 1250 i
ISO8859-2.

> No, je to sice prasarna a neviem celkom ako to funguje
> (prekodovava sporne znaky priamo pri zobrazovani?)
> ale zatial je to jedine funkcne riesenie.

xmms prekodovava pri zobrazovani, mplayer pri nacitani.
> Takze by som Vas poprosil o ten patch. Ak je to male (do 200K),
> poslite mi to priamo na mejl, alebo tu postnite link,
> mozno on bude mat zaujem viac ludi. Myslite, ze to bude
> fungovat aj na verziu 1.2.7 ?

Spletl jsem se ve verzi, je to patch oproti xmms-1.2.4, takze je celkem
pravdepodobne, ze to bude chodit i na 1.2.7. Velikost patchu je 1k/6k, ale
nechce se mi to posilat do konfery, pokud by mel zajem nekdo bez pristupu
na web, muze me pozadat o zaslani privatnim e-mailem.

La'd"a

V boji s alkoholismem je nejvíce padlých.