Kernel 2.4.20 a IDE interface "Intel Corp. 82801DB ICH4 IDE" ?

Pondělí Červen 2 10:45:47 CEST 2003

On Mon, Jun 02, 2003 at 09:53:19AM +0200, Honza Houstek wrote:

> Hmmm, tohle uz se mi parkrat stalo, ze se disk chova jinak kdyz je na
> konci kabelu nez uprostred. Podle toho, co jsem o tom cetl, by na tom
> nemelo zalezet.

Leda by se projevily odrazy od neterminovaneho konce (coz je u vyssich
ATA rezimu mozne).

A nebo mate specialni prekrizeny kabel (jako u FDD), pak pripojenim
volite master/slave.

--
                        Milan Kerslager
                        E-mail: milan.kerslager na pslib.cz