Kernel 2.4.20 a IDE interface "Intel Corp. 82801DB ICH4 IDE" ?

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Pondělí Červen 2 10:58:01 CEST 2003

On Mon, 2 Jun 2003, Honza Houstek wrote:

> Hmmm, tohle uz se mi parkrat stalo, ze se disk chova jinak kdyz je na
> konci kabelu nez uprostred. Podle toho, co jsem o tom cetl, by na tom
> nemelo zalezet.

A KDE jste o tom cetl? A o jake se jednalo disky? Co umi jen PIO? Nebo co
umi jen ata33, nebo co umi jen ata66? Hmm? Diskum obecne dela "velmi
dobre", kdyz master je na konci a slave uprostred ksadny!

--
Bc. Zdenek Kaminski <sutr at kyselica.eunet.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.org/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488