Xka jedna velka cierna diera + nefungujuca us klavesnica

Aben Siatris aben na webcom.sk
Pondělí Červen 2 18:44:39 CEST 2003

Dňa Po 2. Jún 2003 10:37 ste napísali:
> Aben Siatris <aben na webcom.sk> wrote:
> -> instaloval som kamaratovi MKD 9.1, vsetko v pohodicke az na par
> detailov. -> najviac ma vsak zarazilo to, ze ked som nainstaloval najnovsi
> driver -> od Nvidie (ma totiz Nvidia GeForce MX440), zmenil XFConfig-4
> -> driver z "nv" na "nvidia" Xka nastartovali v blackscreene. jednoducho
> -> nic nezobrazovali, nemohol som sa ani prepnut do textoveho rezimu
> -> s konzolou. v logu Xiek som nenasiel ziaden error :(
> tam treba urobit este par veci okrem zmeny driveru. zakomentovat tusim DRM
> a este cosi..
thanx, vyskusam a dam vediet ako som s tym dopadil.
nvidia - nikdy viac.

> ja som musel vyskusat niekolko verzii driveru (pricom aby to nebolo
> jednoduche sa od jednej zmenili nazvy suborov ale nie v dokumentacii) aby
> mi to nemrzlo, inac mi to naozaj skaredo zamrzlo...
uff, toto je masko, a kde preboha zozeniem starsie verzie driverov?
preklikal som celu stranku nvidie a 0 bodov.
pri tychto novych som si vsimol aj zmenu pri instalacii nastastie moja
MX200 zbehla v pohodicke len ta MX440 zobrazuje iba jeden pixel (taky
cierny a po celej obrazovke :))