Xka jedna velka cierna diera + nefungujuca us klavesnica

Matus fantomas Uhlar uhlar na fantomas.sk
Úterý Červen 3 08:05:17 CEST 2003

Aben Siatris <aben na webcom.sk> wrote:
->> ja som musel vyskusat niekolko verzii driveru (pricom aby to nebolo
->> jednoduche sa od jednej zmenili nazvy suborov ale nie v dokumentacii) aby
->> mi to nemrzlo, inac mi to naozaj skaredo zamrzlo...
-> uff, toto je masko, a kde preboha zozeniem starsie verzie driverov?
-> preklikal som celu stranku nvidie a 0 bodov.
-> pri tychto novych som si vsimol aj zmenu pri instalacii nastastie moja
-> MX200 zbehla v pohodicke len ta MX440 zobrazuje iba jeden pixel (taky
-> cierny a po celej obrazovke :))

www.nvidia.com/linux je tam toho viac este by sa dalo pohladat, pripadne ti
poslem ja co mam doma par historickych verzii...
Warning: I don't wish to receive e-mail advertising to this address.
99 percent of lawyers give the rest a bad name.