TV tuner - problém se zvukem

Petr Šobáň soban na centrum.cz
Úterý Červen 3 00:46:39 CEST 2003

Dne po 2. června 2003 22:55 jste napsal(a):
> Prosím o radu...
> Mám TV tuner ATI TV Wonder VE, jádro 2.4.20, nejnovější video4linux,
> všechny patche, používám xawtv.
> Problém je se synchronizací zvuku a obrazu - naladím kanál, jede velmi
> dobře obraz, neslyším ale zvuk (resp. slyším šum), který naladím o kousek
> vedle. Nerozumím přesně problematice, ale vypadá to, jako by dekódování
> videa nebylo synchronizováno s dekódováním zvuku.
> Děkuji za každý nápad, jak by to šlo vyřešit.

Máte špatně nastavenou normu zvuku (odstup od nosné obrazu) takže změnit a
pokud to karta neumí máte smůlu, pak existují různé přídavné moduly, ale
záleží jak by šly přidat na tu kartu.

Pohledejte v dokumentaci jaké normy ta vaše karta umí.

|    e-mail soban na centrum.cz             |
|    jabber soban na jabber.cz              |
|    ICQ    179223500                    |