TV tuner - problém se zvukem

MUDr. Kamil Navratil navratk na mymail.cz
Úterý Červen 3 22:20:17 CEST 2003

Petr Šobáň wrote:

> Máte špatně nastavenou normu zvuku (odstup od nosné obrazu) takže změnit a
> pokud to karta neumí máte smůlu, pak existují různé přídavné moduly, ale
> záleží jak by šly přidat na tu kartu.
>
> Pohledejte v dokumentaci jaké normy ta vaše karta umí.

 Normy má karta umět snad všechny, které existují, včetně FM-D/K1. Asi je
jistý problém v ovladači pro tuner - viz výše, zatím nevím, jak jej donutit
chovat se podle určité normy. Další možnost mě napadla - šlo by ovládat
dekódování zvuku a obrazu separátně?

--
Why to use Window(s) when there's a door? Use a real OS, use LINUX.