zalohovani - konec pasky

Úterý Červen 3 09:23:59 CEST 2003

On Mon, 2 Jun 2003, Vaclav Dvorsky wrote:

> V konferenci jsem narazil na doporuceni pouzit tar v kombinaci s -M -F
> skript, ovsem podle manu je M multi-volume, coz myslim neni muj pripad,
> protoze jednotlivych zaloh se mi na pasku vejde hodne a posledni nebudu
> chtit delit, udelam ji na novou pasku znova.

Ale da se to. Date mu --new-volume-script, ktery posle patricne upozorneni
a nasledne selze (exit 1), coz tar ukonci.

Testovat navratovy kod taru a upozornovat na nenulovy vysledek take lze (a
urcite je to zahodno, pokud delate zalohy automaticky), ale muze byt
trochu problem rozlisit konec pasky od jinych druhu problemu.

> PS. Mam nechat kompresi na DATce nebo zvazovat bzip2?

Neziskal jsem dojem, ze by vestavena komprese byla zase az tak skvela.
Na druhou stranu to nebude narozdil od bzipu zrat tolik CPU.