zalohovani - konec pasky

Vaclav Dvorsky hufhendr na sendmail.cz
Úterý Červen 3 10:11:58 CEST 2003

Pavel Kankovsky napsal(a):

> Ale da se to. Date mu --new-volume-script, ktery posle patricne upozorneni
> a nasledne selze (exit 1), coz tar ukonci.
>
> Testovat navratovy kod taru a upozornovat na nenulovy vysledek take lze (a
> urcite je to zahodno, pokud delate zalohy automaticky), ale muze byt
> trochu problem rozlisit konec pasky od jinych druhu problemu.

Ten navratovy kod bych tedy asi testoval v nejakem scriptu, ktery by
zalohovani (tar) spoustel z crontabu? Kazdopadne bych se tak dozvedel,
ze neco neni v poradku. Nerad bych, aby pri pouziti -M -F zustal
zalohovaci proces viset - to lze tedy osetrit tim exit 1 ?

Ktera z tech variant je lepsi pro me jednoduche pouziti?

--
Vaclav Dvorsky
http://www.akira.cz