provoz serveru - cena za elektrinu

Miroslav BENES mbenes na tenez.cz
Úterý Červen 3 09:40:35 CEST 2003

> diky za zajimavy pripevek, ale nasledujici veta mi prijde dost divna:

> Kuchal jsem nekolikrat ATX zdroj (nekolik ruznych) a vzdycky je primo ze
> zasuvky na zdroji veden kabel pres vypinac. Tzn. pri vypnutem vypinaci na
> zdroji tam nemuze prolezt vubec nic. Potvrzuje to i muj domaci stroj - kdyz
> ho vypnu na zdroji a vypnu monitor vypinacem, elektromer se uplne zastavi.
> Ze by se ted uz delaly zdroje jinak zapojene?

Nevim - kuchat to nebudu. Je to novy 350W zdroj dosti solidni
konstrukce (podle vahy a taky podle toho, ze je na vetraku
mrizka z kulatych dratu misto obvykleho plechu s vyrazenymi
dirami s ostrymi hranami).

Meril jsem jen proud a je mozne ze je pred vypinacem odrusovaci
clen a ze ten proud je jen jalovy a tece pres nejaky kondik.
Coz ovsem taky nedava smysl, protoze by se to odruseni melo
spravne davat az za vypinac a navic z toho vychazi ze by mezi
fazi a nulakem byla kapacita kolem 400 nF - a to je docela dost.

Miroslav BENES
E-mail   : mbenes na tenez.cz
TENEZ Chotebor, a.s