provoz serveru - cena za elektrinu

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Červen 3 09:09:53 CEST 2003

Ahoj,

diky za zajimavy pripevek, ale nasledujici veta mi prijde dost divna:

> Nejzajimavejsi ale je prvni mereni - domnival jsme se, ze
> mechanicky vypinac na zdroji uplne odpoji vse, ale jak je videt
> neni to pravda.

Kuchal jsem nekolikrat ATX zdroj (nekolik ruznych) a vzdycky je primo ze
zasuvky na zdroji veden kabel pres vypinac. Tzn. pri vypnutem vypinaci na
zdroji tam nemuze prolezt vubec nic. Potvrzuje to i muj domaci stroj - kdyz
ho vypnu na zdroji a vypnu monitor vypinacem, elektromer se uplne zastavi.
Ze by se ted uz delaly zdroje jinak zapojene?

S pozdravem Zdenek Bohm