rdate a ntp servery

Úterý Červen 3 09:58:29 CEST 2003

On Tue, Jun 03, 2003 at 06:44:35AM +0000, Zdenek SUTR Kaminski wrote:

> Hmm, muzete mi to prosim lepe objasnit? Proc kdyz mam pusteny (x)ntpd
> daemona a nebo kdyz kazdou hodinu pustim ntpdate, proc je druhy zpusob
> spatne?

Zmena casu skokom niektorym aplikaciam nevyhovuje. Niektore mozu davat
az velmi zle vysledky, pokial sa na plynule plynutie casu spoliehaju.

(x)ntpd koriguje rychlost plynutia casu aby dosiahol casu presneho a
zaroven vypocitava konstantu, ktora by mala korigovat vnutorne hodiny,
aj ked nebude pristupny nijaky ntp server.