OT Re: provoz serveru - cena za elektrinu

Petr Kubicek kubicek na aspi.cz
Úterý Červen 3 10:47:36 CEST 2003

On Tue, Jun 03, 2003 at 09:56:41AM +0200, Zdenek Prchal wrote:

> Nema ten zdroj nahodou jeste vyvod na monitor a nebyl tam ten monitor
> zastrceny? ;) Nechci vas vubec podcenovat, ale obcas se muze stat
> leccos leckomu ...

podcenovat nepodcenovat, ty vysledky jsou spatne, proc to
nevim. Hodnoty vypnuto a "standby" se lisi od reality v
radech. Matne si vzpominam na fyzikalni laborky, kde
namerit cokoliv a poprit vsechny zakony bylo uplne bezne.
Zkuste se podivat, kde mate v tom mereni systematickou
chybu.

hodne stesti,

Petr