OT Re: provoz serveru - cena za elektrinu

Honza Houstek houstek-lists na utf.troja.mff.cuni.cz
Úterý Červen 3 11:05:54 CEST 2003

> podcenovat nepodcenovat, ty vysledky jsou spatne, proc to nevim. Hodnoty
> vypnuto a "standby" se lisi od reality v radech. Matne si vzpominam na
> fyzikalni laborky, kde namerit cokoliv a poprit vsechny zakony bylo
> uplne bezne. Zkuste se podivat, kde mate v tom mereni systematickou
> chybu.

Ta chyba se podle me schovava v ampermetru. Charakter odberu PC zdroje se
tu uz omilal v nekolika mailech. Co to je za ampermetr? Na jakem principu
meri? Ty ziskane hodnoty se mi zdaly podezrele male (zejmena ten odber
monitoru a disku).

Co se tyka toho odberu ze zdroje v pripade vypnuteho spinace - zkuste
nejak nezavisle overit, ze tam skutecne je tech 6W. Vypada to nejak
podezrele.

--HH