velka reklama W2003 Server na rootovi.cz - nazor navstevnika

Tomasini linuxkonf na seznam.cz
Úterý Červen 3 11:21:45 CEST 2003

Zdravim,

ale asi nebudu sám komu tato reklama na roootovi přijde tak trochu
divná. Působí to na mne velmi zvláštně zatím jsem takovou reklamu na
rootovi neviděl.

Před časem se spekulovalo jestli se root změní po "Internet info", že by
ta změna přišla až teď?

Z něčeho se žít musí, chápu a rozumím tomu, ale
přeci jen W2003 server neni co by mělo lákat návštěvníky roota. Ti jdou
za jinými informacemi... + a navíc reklama jak to prasátko.. :o)

Spíše je to pro mne takové překvapení vidět na open source webu reklamu
na takoveho giganta jako je M$...

uvedu příklad:
publikuješ informace o tom jak si jídlo uvařit sám, a pak tam budeš mít
velkou reklamu na velkou restauraci kterou lidé co chodí na tvůj web
obecně nemají rádi, protože tvrdí že vaří super a všichni tvoji
návštěvníci ví jak to je, dává to smysl?

tzn. vypadas jako ze jedine co te zajima je $ za reklamu a je jedno ze
je to neco co tvoji klienti tu restauraci obecně nemají rádi

Zkrátka to tak na mne působí.....

Tomasini