velka reklama W2003 Server na rootovi.cz - nazor navstevnika

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Úterý Červen 3 12:24:19 CEST 2003

> ale asi nebudu sám komu tato reklama na roootovi přijde tak trochu
> divná. Působí to na mne velmi zvláštně zatím jsem takovou reklamu na
> rootovi neviděl.

Proc Vam to vadi? Naopak, jen houst a vetsi kapky. Kde jinde se Vam podari,
aby Vase cteni o Linuxu zponzoroval konkurencni Microsoft? :-)))
Beru to tak, ze Microsoft zaplati Rootu za to, ze ja si prectu zajimave
informace o Linuxu a na oplatku si ze me Microsoft vezme velky kulovy,
protoze ja si jeho soft, treba podavany na zlatem taliri, nikdy nekoupim
:-))

S pozdravem Zdenek Bohm