velka reklama W2003 Server na rootovi.cz - nazor navstevnika

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Úterý Červen 3 13:36:19 CEST 2003

On 03-06-2003 11.21 +0200, Tomasini wrote:
> Zdravim,

  zdravim take,

> ale asi nebudu sam komu tato reklama na roootovi prijde tak trochu
> divna. Pusobi to na mne velmi zvlastne zatim jsem takovou reklamu na
> rootovi nevidel.

reknu jen svuj nazor. nevylucuju, ze me par lidi bude opet nenavidet a
nemusi se mnou hodne lidi souhlasit.

rano jsem se vzbudil a jako obvykle ctu zpravy ohledne linuxu na
internetu. to co jsem nasel na root.cz me dost vytocilo.

moje nazory: ostuda a zklamani

ostuda: pro root.cz. neni obvykle, ze by firma delala reklamu pro svoji
konkurenci. myslim si, ze u ceske pobocky microsoftu se dneska velice
pobavili a bude to hitem nasledujicich par dni.
mozna ze by to chtelo trosku ctit znacku i kdyz to ne vzdy je vynosne.
mozna se stala chyba, ale to je uz podruhe, co jsem neco podobneho videl
na root.cz .

zklamani: clovek se snazi vyzit uz nejaky cas bez tech oken. a najednou
vidi reklamu na wokna v mistech, kde by to necekal.a jako, ze to da dost prace
delat na linuxu a mepouzivat jednodussi windows.

je to uz asi off-topic. ale mozna zde uvidite jednu souvislost.
pred nejakym casem se tady resily vice nez ostatni veci licence a jak
co zkopirovat.treba vice nez to, ze jsem mel zajimavej prispevek ohledne
synchronizace mailboxu a to se muze par lidem hodit.
a mozna by nebylo na skodu drzet znacku treba i v tom, ze
ten soft nebudu nejak "jinak" ziskavat.

> Tomasini

   zatim
     pavel 'goldenfish' kysilka