velka reklama W2003 Server na rootovi.cz - nazor navstevnika - stop of topic

Tomasini linuxkonf na seznam.cz
Úterý Červen 3 13:57:29 CEST 2003

Nechci aby se tato otázka mega roztahovala a zabírala tak místo v
linux na linux.cz.
Když jsem se možná unáhlil s reakcí a následném poslání příspěvku do
konfery, chtěl bych ji tímto ukončit.

Je pravdou, že zdá se tímto M$ utrácí peníze na místech asi ne moc
perspektivním a tak je alespoň k něčemu a zaplatí běh roota.cz

Uznávám, že má root.cz v hesle "informace (ne jenom) ze světa Linuxu", a
tak se mu to nedá velmi vytýkat, jen jsem měl pocit, že jej navštěvují
převážně Linuxoví uživatelé a tak se mě to nezdálo to pravé ořechové.

Děkuji zůčasněným za názory.

Tomasini