rdate a ntp servery

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Úterý Červen 3 12:49:49 CEST 2003

On Tue, 3 Jun 2003, Ing. Pavel PaJaSoft Janousek wrote:

> [...]

Mel jsem vice premyslet. Uz mam pusteny xntpd :-) Diky za vysvetleni.
Avsak pricitam to ranu, kdy jsem to psal :-(

--
Bc. Zdenek Kaminski <sutr at kyselica.eunet.cz>

homepage: http://www.fi.muni.cz/~xkaminsk/
IPv6 router homepage: http://www.liberouter.org/
Key: 0xD7315488
Key fingerprint: 3CB0 8108 CB76 446E 2895 AF33 9B3A 851B D731 5488