rdate a ntp servery

Martin Lebeda mlebeda na centrum.cz
Úterý Červen 3 13:06:18 CEST 2003

On Tue, 3 Jun 2003 08:02:47 +0000 (UTC)
Janousek na FoNet.Cz (Ing. Pavel PaJaSoft Janousek) wrote:

> [...]

Jenze zalezi na ucelu, me pro drtivou vetsinu prilezitosti postacuje
presnost +- minuta a nic se nedeje. Myslim, ze obcasne _nastaveni_
(napr. 1x denne z cronu a zapsani tez do hw hodin)  casu postacuje pro
vetsinu pocitacu a nemusim zivit dalsiho demona.

Muzete mi prozradit ostatni nevyhody, krome mozne nepresnosti, kterou
povazuji za zanedbatelnou?

martin