velka reklama W2003 Server na rootovi.cz - nazor navstevnika

Radek Vybiral Radek.Vybiral na vsb.cz
Úterý Červen 3 14:06:26 CEST 2003

On Tue, 3 Jun 2003, Pavel 'Goldenfish' Kysilka wrote:

> [...]
> nemusi se mnou hodne lidi souhlasit.
>
> rano jsem se vzbudil a jako obvykle ctu zpravy ohledne linuxu na
> internetu. to co jsem nasel na root.cz me dost vytocilo.
>
> moje nazory: ostuda a zklamani
>
> ostuda: pro root.cz. neni obvykle, ze by firma delala reklamu pro svoji
> konkurenci. myslim si, ze u ceske pobocky microsoftu se dneska velice
> pobavili a bude to hitem nasledujicich par dni.
> mozna ze by to chtelo trosku ctit znacku i kdyz to ne vzdy je vynosne.
> mozna se stala chyba, ale to je uz podruhe, co jsem neco podobneho videl

A ta konkurence vypada přesně jak? Na to zbývá reagovat moderním
sloganem: Nějak mi to hlava nebere...

Proč by měla být pro root.cz reklama na cokoliv jineho než Linux ostuda?
Je to naopak doklad toho, že ta návštěvnost a cílová skupina je natolik
zajímavá pro jiné firmy, že sem svoji reklamu umístí.

A svým způsobem to i je reklama na server root.cz, protože jsem se to
dočetl i v blogu pooh.cz, kdyby tam byla reklama na Linux produkt, nikdo
by to nezaregistroval...

> zklamani: clovek se snazi vyzit uz nejaky cas bez tech oken. a najednou
> vidi reklamu na wokna v mistech, kde by to necekal.a jako, ze to da dost prace
> delat na linuxu a mepouzivat jednodussi windows.

To je přesně to o čem je celý Svobodný Software: jestli je něco pro vás
jednodušší, tak prostě a jednoduše svobodný software nepoužívejte!

Myslím, že nemá smysl pokračovat v diskusi nad něčím, co nemá s Linuxem
nic společného.

Ti kdo jsou chytří stejně použijí v prohlížeči pravé tlačítko myši na
správném místě, zvolí odpovídající položku v nabídce a takovéhle problémy
s reklamou je vůbec netrápí...

R.V.