velka reklama W2003 Server na rootovi.cz - nazor navstevnika

Pavel 'Goldenfish' Kysilka goldenfish na mamutik.ucw.cz
Úterý Červen 3 14:43:18 CEST 2003

On 03-06-2003 14.06 +0200, Radek Vybiral wrote:

zdravim,

> A ta konkurence vypada presne jak? Na to zbyva reagovat modernim
> sloganem: Nejak mi to hlava nebere...
>
> Proc by mela byt pro root.cz reklama na cokoliv jineho nez Linux ostuda?
> Je to naopak doklad toho, ze ta navstevnost a cilova skupina je natolik
> zajimava pro jine firmy, ze sem svoji reklamu umisti.
>
> A svym zpusobem to i je reklama na server root.cz, protoze jsem se to
> docetl i v blogu pooh.cz, kdyby tam byla reklama na Linux produkt, nikdo
> by to nezaregistroval...

dobre a jak mi vysvetlite toto ?
nabizite nekomu nejake linuxove reseni anebo tvrdite, ze linux je v tom
a tom lepsi.
date nekomu odkaz treba na root.cz, at si precte par clanku a treba
duvody proc nemit windows a jet na linuxu. a ten dany clovek tam uvidi
takovyto banner. to pak vypada velmi "divne" (podle me neprofesionalne)
a ne-li, ze to vypada, ze vlastne nevite (ted myslim na prikladu, ktery uvadim), co chcete.
pozadam vas o oponenturu.

pripadne se kdyztak muzeme presunout do talk na linux.cz, pokud by diskuse
nejak pokracovala vice.

> R.V.

zatim
    kysilka pavel