samba + Visual FoxPro

Mgr. Radoslav Findrik spravca na tir.sk
Úterý Červen 3 16:05:33 CEST 2003

Michal Samek wrote:
> Z hlaseni 'can't read the file' tezko neco vyspekulovat. Co rikaji logy
> samby? Konfigurace samba share? Zkousel jste to s vypnutymi oplocks?
> Mate aktualizovane win klienty (windows update)?

- Logy su v poriadku (teraz som zvysil logovanie) - "closed connection
to service xy".
- samba share je tak ako na ostatne. su na nej aj ine programy, ktore uz
roky funguju v pohode.

- zamykanie by teraz nemalo byt rozhodujuce, pretoze je to v testovacej
prevadzke, takze stale pracuje iba jeden user sucasne:
kernel oplocks = no
level2 oplocks = no
oplocks = no

- aktualizovany moj (win98)je, ale pada to rovnako aj na win xp prof.,
win xp home, win95

--
S pozdravom

Mgr. Radoslav Findrik
SLOVAGROTRANS a.s.
spravca na tir.sk, 0905 691 539
tel: +421 45 673 5260
fax: +421 45 673 5261
Spoločnosť je zapísaná v Obchodnom registri
Okresného súdu v Banskej Bystrici, oddiel Sa, vložka č. 354/S

!POZOR! Prispevok nepresiel gramatickou korekciou. Nepohorsujte sa.