samba + Visual FoxPro

Michal Samek spec_list na tony.cz
Středa Červen 4 09:09:13 CEST 2003

V Út, 03. 06. 2003 v 16.05, Mgr. Radoslav Findrik napsal:

> - Logy su v poriadku (teraz som zvysil logovanie) - "closed connection
> to service xy".
> - samba share je tak ako na ostatne. su na nej aj ine programy, ktore uz
> roky funguju v pohode.

Jake jine? Je tam jeste neco, co se snazi pracovat se soubory sdilene?

> - zamykanie by teraz nemalo byt rozhodujuce, pretoze je to v testovacej
> prevadzke, takze stale pracuje iba jeden user sucasne:

No to ale neznamena, ze system zamykani neprovadi.

> kernel oplocks = no
> level2 oplocks = no
> oplocks = no

To je ok, doufam, ze zbytek options kolem locku mate taky ok, treba
default.

> - aktualizovany moj (win98)je, ale pada to rovnako aj na win xp prof.,
> win xp home, win95

A co tak se podivat, co za soubor se to snazi otevrit a zkontrolovat,
proc to nejde - prava, nejaky hodne nestastny nazev? Urcite jde zapnout
logovani pristupu k souborum. Jinak nevim.
--
Michal Samek <spec_list na tony.cz>