Zakaz reklamy v prohlizecich

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Úterý Červen 3 19:47:31 CEST 2003

Nevim, jestli to tady slo, ale treba vam pri metode se souborem hosts
pomuze tohle:

http://ssmedia.com/utilities/hosts/

Uspesne pouzivam :-)
Jsou tam i ceske servery (ne vsechny, ale dost). Nejlepsi je mit na lokale
jeste www server, ktery ma jako error 404 prazdnou stranku. Na druhou
stranu ale ty reklamni servery nechodi jen po 80-ce.

JL.

Odesílatel: Petr Šobáň <soban na centrum.cz>

> 	Nikoli reklamu, ale veskery provoz na danou IP adresu - to muze
> byt radost...:-(

Ano je to radost reklamni servery mají utrum
Samozřejmě takto se nedají blokovat servery na kterych je www a i reklama.

Prostě udělal jsem něco podobného jako s tim souborem host akorat tam se
při
dotazu na server abc mu dala adresa localhost no a tak ja jsem ho taky
nepustil ven ale zahodil to a vratil OS chybu.