ot: provoz serveru - cena za elektrinu

Radek Kohout Radek.Kohout na op-profashion.cz
Středa Červen 4 07:53:34 CEST 2003

Subject: Re: ot: provoz serveru - cena za elektrinu

> Dobry den,
>
> Saturday, May 31, 2003, 2:19:09 PM, jste napsal(a):
>
> pc> dobry den,
>
> Pokud to bude bez monitoru, tak asi jako jedna zarovka.
> Prumerna spotreba jednoho bezneho PC se pohybuje okolo 100W.
>
> Takze 24hodin provozu PC je asi 45 minut provozu elektrickeho sporaku,
> nebo asi 30 minut boileru, ... Takze pokud nejste extremne sporiva
> rodina, ktera sedi doma po tme a mrzne, tak si toho na uctu za
> elektrinu ani nevsimnete...
>
> --
> Stanislav PETR

Ale vsimnete. Nevim presne, kolik stoji 1kWh, ale:
Berme 3.5Kc za kWh
1 rok = 8760 hodin. spotřeba 1W cely rok je 8760Wh=8,76kWh, tj.
30,66 Kc.
100W cely rok - 3066 Kc.
Schválne se podivejte na rocni ucet za elektrinu.
MOje rocni spotreba je okolo 2600 kWh a 876 kWh navic si sakra vsimnu