pripojeni ADSL

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 3 20:34:56 CEST 2003

Dne Tue, Jun 03, 2003 at 06:41:28PM +0200, Radek Hyrsl napsal:
> Dobry den.
> Marne se pokousim nainstalovat pripojeni ADSL pod RedHat 9.
> Modem mam pripojeny pres sitovou kartu 10.0.0.1 / 8
> ADSL jsem nakonfiguroval pomoci adsl-setup.
> Kdyz se pokousim nahodit rozhrani ppp0, tak mi to ve /var/log/messages
> vyhodi hlasky :
>
> pppd: pppd 2.4.1 started by root, uid 0
> /etc/hotplug/net.agent: assuming ppp0 is already up
> pppd: Using interface ppp0
> pppd: Connect: ppp0 <--> /dev/pts/0
> pppd: LCP: timeout sending Config-Requests
> pppd: Connection terminated

Abych pravdu rekl, nevim jak se to chova v redhatu 9, ale byvalo tam
podporovane jen spojeni PPPoE, coz je ve svete nejpouzivanejsi vec. Nicmene
u nas jaksi ne, takze mame PPTP a ten potrebuje jinou konfiguraci. Resp. ppp
je tam spousteno z pptp demona. Kouknete, jakou mate variantu a nejlepe to
nastavte rucne podle clanu na rootovi.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Povzbuzováním prospěješ často více než káráním.
HORTANDO SAEPE PLUS PRODERIS QUAM VITUPERANDO.