pripojeni ADSL

Petr Aubrecht paubrecht na volny.cz
Úterý Červen 3 21:43:55 CEST 2003

On Tue, 03 Jun 2003 18:36:19 +0000, Dan Ohnesorg wrote:

> Abych pravdu rekl, nevim jak se to chova v redhatu 9, ale byvalo tam
> podporovane jen spojeni PPPoE, coz je ve svete nejpouzivanejsi vec.
> Nicmene u nas jaksi ne, takze mame PPTP a ten potrebuje jinou
> konfiguraci. Resp. ppp je tam spousteno z pptp demona. Kouknete, jakou
> mate variantu a nejlepe to nastavte rucne podle clanu na rootovi.
>
> zdravim
> dan

Ahoj,

opravdu vsechny distribuce Linuxu, ktere jsem videl (Mandrake a Debian),
mely podporu pro PPPoE, pro pptp nikdo.

Na strance vyvojaru pptp jsem se docetl, ze je potreba vyhodit z jadra
gre. Takze udelat si vlastni kompilaci. Ja jsem ovsem zpohodlnel vybiranim
pripraveneho jadra v Debianu, takze se mi do tohodle nechce. Pry gre
pozira pakety. Zajimavy je, ze kdyz se pripojeni povede, dal je to uz v
pohode.

V soucasny dobe funguju tak, ze se bud zadari a jsem pripojenej (vcetne
prihlaseni na dashboard), nebo se nezadari a pptp hlasi nekonecne packety
tam a zpet. Takze dam soft reset, na druhy pokus se to vetsinou podari.

Takze jestli je tady nekdo, kdo zna ten spravny parametr, jak pptp
zprovoznit, bude mu vdecno evidentne mnoho lidi. Jak je mozny, ze to
Tomasovi Krauzovi, ktery psal na root.cz, funguje, nevim.

Jinak ty svoje skripty muzu na pozadani poslat.

Petr