Co zapisuje na disk?

Úterý Červen 3 22:16:30 CEST 2003

On Tue, 3 Jun 2003, Jirka Kosina wrote:

> Nevim, jestli je nejaky rozumnejsi zpusob. Pokud ano, rad ho priste
> pouziju.

Pustit na kazdy proces na chvilku strace?

> Napriklad nejaky, tkery by se dal rozumne pouzit na 2.5 kernelu,
> kde neni pro moduly exportovana sys_call_table[].

Heh. Na to se musi od lesa, jako za starych dobrych casu, kdy
vrcholem evoluce byl MS DementOS. Proleze se pamet mezi dvema vhodnymu
exportovanymi symboly a hleda se misto, kde jsou ve spravnych rozestupech
adresy syscallu, jejichz adresy jsou exportovany. V idealnim pripade by se
spravnost vysledku mela aspon zkontrolovat pres kallsyms(), ale i toto
volani bylo zrejme jako burzoazni prezitek vycenzurovano. ;)

(Ja vim, ze prepisovat tabulku syscallu je cunarna a vim, ze bych takove
veci mel delat jinak, ovsem spatne snasim, kdyz mne nekdo k tomu nuti
temer nasilim.)