velka reklama W2003 Server na rootovi.cz - nazor navstevnika

Stanislav Meduna stano-cznews na meduna.org
Úterý Červen 3 22:21:42 CEST 2003

On Tue, 3 Jun 2003 12:43:27 +0000 (UTC), Pavel 'Goldenfish' Kysilka wrote:

: dobre a jak mi vysvetlite toto ?
: nabizite nekomu nejake linuxove reseni anebo tvrdite, ze linux je v tom
: a tom lepsi.

To je jednoduche - ponukam mu lepsie riesenie. Ak bude lepsie
na windows, tak proste bude na windows, ak na komercnom
unixe, tak na nom, ak na linuxe, tak na linuxe. Z nabozenskych
vojen som uz vyrastol.

: date nekomu odkaz treba na root.cz, at si precte par clanku a treba
: duvody proc nemit windows a jet na linuxu. a ten dany clovek tam uvidi
: takovyto banner. to pak vypada velmi "divne" (podle me neprofesionalne)

Divne mozno, ale neprofesionalne? Ak mate dobre argumenty,
nejaky banner predsa nic nezmeni. Ja by som to nechal na rootovi.

Zdravi
--
                                         Stano