pripojeni ADSL

Dan Ohnesorg Dan na feld.cvut.cz
Úterý Červen 3 23:05:34 CEST 2003

Dne Tue, Jun 03, 2003 at 09:43:55PM +0200, Petr Aubrecht napsal:

> Na strance vyvojaru pptp jsem se docetl, ze je potreba vyhodit z jadra
> gre. Takze udelat si vlastni kompilaci. Ja jsem ovsem zpohodlnel vybiranim
> pripraveneho jadra v Debianu, takze se mi do tohodle nechce. Pry gre
> pozira pakety. Zajimavy je, ze kdyz se pripojeni povede, dal je to uz v
> pohode.

Hm tak s gre jsem nic nedelal.

> V soucasny dobe funguju tak, ze se bud zadari a jsem pripojenej (vcetne
> prihlaseni na dashboard), nebo se nezadari a pptp hlasi nekonecne packety
> tam a zpet. Takze dam soft reset, na druhy pokus se to vetsinou podari.

Standardni problem na strane telekomu. Tohle delaji i windows, kdyz jsme je
tam daval misto linuxu. Bud neni druhy konec tunelu dostupny vubec a nebo mi
nechteji pridelti IP adresu. Obvykle se to behem pul hodiny srovna. Asi si
toho tamni technivi vsimnou a rebootuji.

> Takze jestli je tady nekdo, kdo zna ten spravny parametr, jak pptp
> zprovoznit, bude mu vdecno evidentne mnoho lidi. Jak je mozny, ze to
> Tomasovi Krauzovi, ktery psal na root.cz, funguje, nevim.

Ja jsem to zatim delal jednou a to na SuSE8.2, tam to jde teoreticky pres
Yast, prakticky jsem to pres nej nerozchodil. Nicmene rucne udelat
pap-secrets a pustit pptp chodi a bezi to jak ma.

zdravim
dan

DDDDDD
   OO  OO              work: +420 2 24352785;+420 2 24972109
    OOOO               home: +420 311 679679;+420 311 679311

Marketing:
 My spotrebitele nezneuzivame. Delame jenom to, ze je podrzime
 dokud je nezneuziji prodavaci.