RE: Internetové bankovnictví komerční banky

Kovar Jan Kovar_J na tese.cz
Středa Červen 4 12:51:09 CEST 2003

> Používáte internetové bankovnictví Komerční banky a rádi
> byste ho provozovali i na Linuxu? Na dotaz, kdy bude
> mojebanka.cz fungovat pod Linuxem, dostal náš čtenář od KB
> tuto odpověď: Váš námět byl zařazen do seznamu požadavků se
> střednědobým horizontem řešení a termín jeho realizace bude
> závislý zejména na četnosti podobných požadavků od našich
> dalších uživatelů. Takže chcete-li zvýšit naději na
> realizaci, zkuste psát na mojebanka na kb.cz.
>
> Jak mi bylo doporučeno, napsal jsem do KB a jejich
> odpověď-neodpověď mě nijak nenadchla, takže jsem jim psal
> [...]

Mno, rekl bych, ze vetsina lidi sla k E-bance, kde to proste fungovalo a tak
je uz Komercka nezajima. Priznam se, ze jsem jednim z nich. Prijde mi hloupe
psat do KB, ze chci, aby jejich/moje :-) banka fungovala pod Linuxem, kdyz
to stejne nebudu pouzivat.

TNX