Re: Internetové bankovnictví komerční banky

Zdeněk Böhm zdenek.bohm na gammarus.cz
Středa Červen 4 13:28:39 CEST 2003

> Mno, rekl bych, ze vetsina lidi sla k E-bance, kde to proste fungovalo a
tak
> je uz Komercka nezajima. Priznam se, ze jsem jednim z nich. Prijde mi
hloupe
> psat do KB, ze chci, aby jejich/moje :-) banka fungovala pod Linuxem, kdyz
> to stejne nebudu pouzivat.

Asi tak nejak. Ja byl u CSOB, ale co se pruznosti tyce, nebylo to o nic
lepsi nez ten kvetouci podnik dovedeny na vyslunni slavy hypergeniem
Salzmannem.
Mam jen jednu radu - napsat tam mejl, ze odchazim z duvodu ze neposkytuji
prime bankovnictvi pro jinou platformu, nez Microsoft Windows a pak to
doopravdy udelat (ten odchod jinam).
Nasi kapitani prumyslu s diplomy z VUMLu na slabsi argumenty neslysi. Penize
je potreba davat tem, kteri je vyuziji i ve vas prospech, ne jen ponizene
prosit, jestli by treba jako za to ze jim platim neco pro me neudelali....

S pozdravem Zdenek Bohm