Shutdown z xdm

Robo Cernansky hslists na zoznam.sk
Středa Červen 4 15:24:40 CEST 2003

On Wed, 4 Jun 2003 14:52:39 +0200 Dalibor Straka <dast na panelnet.cz> wrote:

DS> halt je elegantni ;-). Posle vsem programum sig TERM a ty se regulerne
DS> ukonci. Jedine co chapu jako opruz je, ze se musim pracne prepnout na
DS> konzoli, zalogova se a napsat halt.
DS>
DS> -- Dalibor Straka

No ved prave to. Ono dalo by sa napisat halt aj priamo z este beziaceho
windowmanagera ale to tiez nie je uplne to co by som chcel (wm sa sice
ukonci korektne ale neponukne napr. moznost ulozit session).

Btw, ked sa vypina system tak za TERM posiela hned KILL. Urcite sa
medzitym stihnu korektne ukoncit vsetky programy co bezia vo windowmanageri
(kadejake hodiny, monitoringy atd.) a potom este aj samotny wm potom X-ka
atd.? Mam dost pomaly stroj a nezda sa mi, ze by sa to tak rychlo stihlo
ukocit.

Robo.

--
Robo Cernansky