Shutdown z xdm

Karel Kral co-as na quick.cz
Čtvrtek Červen 5 07:53:54 CEST 2003

Dobry den,

Robo Cernansky napsal(a):

> Btw, ked sa vypina system tak za TERM posiela hned KILL. Urcite sa
> medzitym stihnu korektne ukoncit vsetky programy co bezia vo windowmanageri
> (kadejake hodiny, monitoringy atd.) a potom este aj samotny wm potom X-ka
> atd.? Mam dost pomaly stroj a nezda sa mi, ze by sa to tak rychlo stihlo
> ukocit.

Pouzivam to uz delsi dobu - naeditoval jsem si /etc/shutdown.allow a pod
ikonu naeditoval reboot. Akorat PSI radsi odstreluju rucne ;-)
Podobnou ikonku mam i pro vypnuti. Nemam s tim zadne problemy (ze bych
prichazel o data).

Jeste bych tak potreboval jen ikonku na "ukonceni sezeni" ;-) Nechce se
mi s kazdou jinou verzi/spravcem prichazet na to jak je to udelany (vim
ze tam podobne "klikaci veci" uz jsou, ale ma to moc zbytecnych otazek
(ano, opravdu, skutecne ;-). A taky proste neco univerzalniho...

Dik
Karel Kral
---