Domeny tretiho radu

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Středa Červen 4 15:46:07 CEST 2003

Zdravim,

resim nasledujici problem. Mam bind a na nem definovanou domenu
domena.cz

Potrebuju definovat subdomenu sub.domena.cz tak aby vse fungovalo
spravne jako v samostatne domene, NS, MX a ostatni zaznamy.

Resim takto: do zone souboru domena.cz davam toto

@     86400   IN SOA  srv.domena.cz. root.srv.domena.cz. (
   2003060401 8H 2H 2W 1D )

@     86400   IN      NS      srv.domena.cz.
@     86400   IN      NS      sec.jina_domena.cz.

@     86400   IN      MX      5       mail.domena.cz.

@     86400   IN      A       192.168.1.1
srv   86400   IN      A       192.168.1.1
mail  86400   IN      A       192.168.1.1

sub     86400   IN      NS      srv.domena.cz.
sub     86400   IN      MX      10      mail.domena.cz.
sub     86400   IN      A       192.168.1.1
www.sub 86400   IN      CNAME   sub.domena.cz.

Pokud ponecham zaznam sub ... NS ... tak mi dig sub.domena.cz [NS,MX,A]
odpovi SRVFAIL. Jakmile NS zaznam odstranim, vse odpovida pokud se ptam
primo serveru srv.domena.cz. jakmile se zeptam zprostredkovane jineho
DNS tak mi na odpovi pouze na dig sub.domena.cz a na ostatni pokazde
nejakou chybu.

Dovede mi nekdo poradit, ja se spravne definuji domeny tretiho radu ?

M.