Auto záloha DB MySQL do TXT + poslani emailem

oldfrog na volny.cz oldfrog na volny.cz
Středa Červen 4 16:14:08 CEST 2003

>Dnes jsem to zprovoznil, ale jelikož je to na starsim PC, chtel bych
>zabránit případné ztrátě dat v databázi.
>
>Představa - spustim skript, který celou databázi (jsou tam 3) vyexportuje do
>TXT pak ho flákne do emailu jako přílohu a odešle.
>
>Je to poprve co delam s Linuxem a prosim o radu. Pokud možno STEP-BY-STEP

Opravdu chcete posilat sve smlouvy mailem?? Jsou to citliva data.
Lepsi by bylo to nekam zkopirovat pres ssh protokol (scp) nebo
to zasifrovat treba pomoci gpg.

Tohle nebude step-to-step, ale pro orientaci se Vam hodi:

- napiste skript, ktery provede mysqldump, zabali ho a posle mailem
- overte, ze skript funguje uzivateli mysql z konzole
- jako uzivatel mysql zadejte "crontab -e" a zadejte crontab vstup
- overte ze to funguje (zadejte pro tesovani provedeni treba kazdych 5 min)

Znalejsi me doplni. Ctete man crontab, man mysqldump, man bash, man
sendmail...

OldFrog.