Re: Auto záloha DB MySQL do TXT + poslani emailem

Petr Vileta petr na practisoft.cz
Čtvrtek Červen 5 01:44:50 CEST 2003

> Nainstaloval jsem RH7.1 (Apache, MySQL, PHP, SAMBA) - pro vnitrni aplikaci
> na správu smluv.
>
> Zná někdo způsob jak to efektivně zálohovat,
No ja bych na to sel tedy malinko jinak nez vetsina pritomnych. Neni to
kompletni navod, jen poracovni postup.
1) pripojil bych sitovy disk z pocitace, kam to chci zalohovat, napriklad
jako "/mnt/zaloha"
2) spustil bych nejaky jednoduchy skript, ktery by v podstate provedl sql
prikaz
BACKUP TABLE smlouvy TO '/mnt/zaloha';
3) odpojil bych sitovy disk

Neco podobneho pouzivam prozalohovani vsech mych databazi a spoustim to z
crontab kazdy den 1 minutu po pulnoci. Ten skript s sql muzu klidne poslat,
ale ja to mam psane v Perlu.

--
Petr