Domeny tretiho radu

Rybarik, Michal mrybarik na tronet.sk
Středa Červen 4 16:37:02 CEST 2003

> To je prave problem. Kdyz to vsechno nechal krom NS zaznamu v
> jednom zone
> souboru tak mi jinej DNS server neumi najit MX zaznam pro
> sub.domena.cz a
> vrati mi NXDOMAIN.

takto to mam ja:

$ttl           86400;

@     IN  SOA  ns.domena.sk. domeny.domena.sk. (
               2003060303       ; Serial
               86400            ; Refresh
               3600             ; Retry
               3628800          ; Expire
               604800           ; Minimum
)
                       IN  NS     ns.domena.sk.
                       IN  NS     ns2.domena.sk.
                       IN  NS     ns3.domena.sk.

domena.sk.                 IN  A      195.xxxxxxxxxx
mail                   IN  A      195.xxxxxxxxxx
ns                     IN  A      62.xxxxxxxxx
ns2                    IN  A      195.xxxxxxxxx
ns3                    IN  A      193.xxxxxxxxx
gw                     IN  A      212.xxxxxxxxx
domena.sk.                 IN  MX     0     mail
test                  IN  A      212.xxxxxxxxx
test                  IN  MX     0    gw.domena.sk.

pricom mail a web pre domena.sk robia dve rozne masiny, a mail a web
pre test.domena.sk robi tretia masina (konkretne gw.domena.sk, 212.xxxxxx).
ak  sa nemylim tak nieco take chcete aj vy. chodi to ok. akurat nemam
zadefinovane www.test ako ste to robili vy ale nevidim v tom nejaky
problem.

bye, pixall