Domeny tretiho radu

Michal Weinfurtner weinfurt na tesmail.cz
Středa Červen 4 16:45:42 CEST 2003

> takto to mam ja:
>
> $ttl           86400;
>
> @     IN  SOA  ns.domena.sk. domeny.domena.sk. (
>                2003060303       ; Serial
>                86400            ; Refresh
>                3600             ; Retry
>                3628800          ; Expire
>                604800           ; Minimum
> )
>                        IN  NS     ns.domena.sk.
>                        IN  NS     ns2.domena.sk.
>                        IN  NS     ns3.domena.sk.
>
> domena.sk.                 IN  A      195.xxxxxxxxxx
> mail                   IN  A      195.xxxxxxxxxx
> [...]

Prave ze v tom problem je. Jakmile se dotazu na www.test.domena.sk tak
mi cache dns server oznami ze NXDOMAIN a kdyz se ptam na test.domena.sk
tak v pohode odpovi. NXDOMAIN vrati i na totaz na MX zaznam pro
test.domain.sk. Pokud se zeptam primo toho name serveru tej domeny tak
dostanu odpovedi na vsechny dotazy.

IMHO je treba zavest plnohodnotnou domenu tretiho radu a pockat nez
vyprsi timeouty na cechovacim serveru. Pak snad vsechno pujde ?

Zatim diky za namety a rady.

M.