Update MNF

Dejma dejma na volny.cz
Středa Červen 4 19:34:26 CEST 2003

Mám naistalovaný MNF (Multi network firewal)
Na konci istalace hned nabízí aktualizaci balíčků ze serveru (mohu si
vybrat různá FTP včetně madrake.redbox.cz). Když jsem mu dal
aktualizovat, po hodině jsem nevydržel, a když to nic nedělalo tak jsem
to dorestartoval.

Vše chodí (asi) jak má, to mě tolik netrápí, jako když zvolím v
https://xxxxxx:8334 Update, tak mi to nabídne pouze ftp mandraku a
user/heslo.

Existuje nějaká možnost aktualizovat MNF růčo staženými aktualizacemi a
tím díry vyspravit?, nebo jsem odsouzen na komerční aktualizace od
mandráků a tudíž MNF se smutkem poslat do kytek.

MNF bych řekl, že je jaderně stejný jako Mandrake 8.1 nebo 8.2 (jsem
lopatka, možná se pletu)

Máte někdo radu, zkušenos, řešení?
Nerad bych řešil neřešitelné

Díky dejma