Update MNF

Ales Vizdal ales na vizdal.avonet.cz
Středa Červen 4 20:34:35 CEST 2003

On Wed, Jun 04, 2003 at 07:34:26PM +0200, Dejma wrote:

> Existuje nějaká možnost aktualizovat MNF růčo staženými aktualizacemi a
> tím díry vyspravit?, nebo jsem odsouzen na komerční aktualizace od
> mandráků a tudíž MNF se smutkem poslat do kytek.

  MNF neznam, ale je to MDK, takze by tam melo byt urpmi, takze by melo
  stacit:
  urpmi.addmedia --update Update \
  http://linux.contactel.cz/Mandrake-updates/mnf8.2/RPMS/ \
  with ../base/hdlist.cz

  (vse napsane na jednom radku, proto tam jsou ta \)

  Pripadne stahnout vsechny ty aktualizovane rpmka a provest
  rpm -Fvh *, ale radej bych to udelal pomoci urpmi.

> MNF bych řekl, že je jaderně stejný jako Mandrake 8.1 nebo 8.2 (jsem
> lopatka, možná se pletu)

  mel by byt odvozen od MDK 8.2

--
Aleš Vízdal