TV tuner

Vladislav Janecek janecekv na seznam.cz
Středa Červen 4 22:48:07 CEST 2003

Leadtek WinFast TV200 XP Deluxe používám s Mandrake 9.1. Jediný problém
mám na počítači ve spojení s Nvidia gforce 2 mx400 při pouziti
originalnich ovladacu: vzdy pri plne zatezi systemu dojde ke kompletnimu
"zatuhnuti" pocitace, pomuze jen restart (dela to i ve Win). S
neoriginalnimi ovladaci je vse v poradku.

Takze pozor na to, co mate za grafiku..

V. Janecek