TV tuner

Zdenek SUTR Kaminski xkaminsk na rubisko.ascs.muni.cz
Středa Červen 4 23:57:21 CEST 2003

On Wed, 4 Jun 2003, Vladislav Janecek wrote:

> Leadtek WinFast TV200 XP Deluxe používám s Mandrake 9.1. Jediný problém
> mám na počítači ve spojení s Nvidia gforce 2 mx400 při pouziti
> originalnich ovladacu:

originalni myslite od vyrobce? ony i ty od XFree jsou originalni...

> vzdy pri plne zatezi systemu dojde ke kompletnimu
> "zatuhnuti" pocitace, pomuze jen restart (dela to i ve Win). S
> neoriginalnimi ovladaci je vse v poradku.

Hmm, mam tutez kartu a s ovladaci od nvidie problemy ve spojitosti s TV
tunerem nemam (resp. chova se to porad stejne, obcas to spadne, ale padalo
to i pred tim :-)

-zk