dve PC na UPS

Petr Simek psimek na jcu.cz
Čtvrtek Červen 5 06:58:03 CEST 2003

On Thu, 5 Jun 2003, Petr Vileta wrote:

> No jo, to je fakt.  Takze budu muset dat jeste samostatnou UPS ke switchi.
> Jak dlouho myslite, ze se udrzi 16 portovy switch na UPS 200VA :-) ?

Pokud ten switch neni primo na te UPS ktera napaji ty masiny, tak je to
nepouzitelne. Protoze kdyz mate vypadek, tak UPS co napaji servery chvili
pracuje a po nastavene dobe servery shodi a vypne se. A zatim druha UPS
u switche pracuje do uplneho vybiti a potom se vypne. Kdyz nabehne
elektrika tak serverova UPS se zapne a nahodi se servery, stav jejich
baterii je treba 40-50% . UPS u switche se taky zapne ale v baterkach nic
neni. Pokud v zapeti dojde k dalsimu vypadku (nic neobvykleho) Tak
serverova UPS zase bezi , kdezto UPS u switche rychle chcipne a master
ztrati spojeni se slave. No a ty pak pri vybiti hlavni UPS padnou na hubu.

Pokud to ma byt bezpecne musi to spojeni mezi master a slave drzet nazivu
ta masterem ovladana UPS.